اظهارات دادستان اصفهان درباره پرونده حادثه گلپایگان

ارسال شده توسط ادمین در 28 دی 1393 ساعت 23:10:38

اظهارات دادستان اصفهان درباره پرونده حادثه گلپایگان

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان اصفهان از صدور کیفرخواست با عنوان اتهامی محاربه و افساد فی‌الارض برای عاملان حادثه گلپایگان خبر داد.

حسن رحیمی ، با بیان این مطلب، اظهار کرد: تحقیقات مقدماتی این پرونده تکمیل شده و کیفرخواست با عناوین اتهامی محاربه و افساد فی‌الارض صادر شده است.

وی با یادآوری اینکه جلسات بازپرسی عوامل حادثه گلپایگان هفته گذشته برگزار شد، گفت: تقاضای دادسرای اصفهان در این رابطه، مجازات محاربه و فساد فی‌الارض است؛ اما مهم تصمیم و تشخیص دادگاه بدوی و دیوان عالی کشور است.

رحیمی یادآور شد که این پرونده از لحاظ جنبه عمومی جرم مفتوح است.

بر اساس این گزارش، ششم دی‌ماه سرقتی مسلحانه در یکی از بانک‎های شهرهای همجوار الیگودرز رخ داد و سارقان به سمت خمین در استان مرکزی حرکت کردند که با مأموران درگیر شدند. پس از آن، درگیری‎ها به سمت روستای سعیدآباد شهرستان گلپایگان کشید شد و سارقان در درگیری مسلحانه، سه مأمور را نیز به شهادت رساندند.

ایسنا

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080